למה כדאי לכם להשתמש בקופונים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כישראלי שמדבר לישראלים, אני לא יודע עד כמה אני צריך לשכנע אתכם ששימוש בקופונים הוא דבר מומלץ, אבל עדיין כדאי שנדע עוד כמה דברים על קופונים שלא ידעתם. גם מהצד של הלקוח וגם מהצד של המוכר.

אז אני לא אומר שצריך עכשיו לאסוף ולאגור קופונים של כל חנות שאנחנו רואים ולחיות על זה, אבל שימוש בקופונים הוא בהחלט משתלם ו… לשני הצדדים.

בואו נתחיל במוכר. כאשר אתם משתמשים בקופונים אתם יכולים למכור מוצרים הרבה יותר מהר, כמובן שגם יותר מוצרים, ואפילו להגדיל את הטראפיק שאתם רוצים לאתר המכירות שלכם באמצעות הקופונים.

הגדלת המודעות

יותר מכך, באמצעות הקופונים אתם מגדילים יותר את המודעות בציבור לעסק שלכם, אתם גם משפרים את נאמנות הלקוחות שלכם וגם מאפשרים לכם לחסוך יותר בעלויות הפרסום, הקופונים עושים לכם את העבודה.

אין ספק שכאשר אתם משתמשים עבור לקוחותיכם בקופונים (קיים מגוון ענק של קופונים כגון:קופונים למסעדות גורמה,קופונים לארוחות בוקר וכו׳…)אתם רק תרוויחו מזה. כמו בכל מבצע שבינינו… המוכרים לא בדיוק חושבים על טובת הלקוח, כי אם על הגדלת המכירות. בדיוק אותו דבר לעניינינו – הקופונים.

אתם אולי נותנים ללקוחות שלכם את ההנחה שהם כל כך מבקשים, אבל המרוויחים הגדולים הם המוכרים ובעלי העסקים.

הלקוחות מרוויחים

כמובן שגם הלקוחות מרוויחים. אין ספק שכל אחד מעדיף לרכוש מוצרים עם קופון הנחה (למשל קופונים למלונות יוקרה) שמאפשר לו לבצע קנייה של מוצרים רבים יותר, גדולים יותר ובאיכות טובה יותר. הלקוח שייהנה כמובן מהמוצרים שקיבל בחצי מחיר, יחזור שוב גם ללא קופון בכדי לרכוש את אותו מוצר.

מה שחשוב לזכור כבעל עסק ומוכר: כמו כל דבר שקשור לשיווק ופרסום, גם פרסום קופונים צריך להיעשות עם מחשבה רבה על הרווחים העתידיים תוך חישוב כל האפשרויות.

למגוון רחב של

אנטולי וישבסקי

אנטולי וישבסקי

אנטולי וישבסקי הוא מדריך טיולים מקצועי ומנוסה מזה 8 שנים. האהבה לטיולים החלה אצלו כבר בבית הספר כאשר הוא גילה את הכיף וההנאה הטמונים בטיולים ברחבי הארץ. בזמנו הפנוי הוא כותב מאמרים מקצועיים בנושאי תיירות בארץ ובעולם